lucka 17: berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma.

Jag har kämpat så hårt, och gör det fortfarande, för att vara nöjd med hur jag ser ut. Såklart finns det små förändringar som jag såklart skulle vilja göra, men på något sätt måste jag ändå känna mig nöjd på det stora hela. Att sluta drömma om att vara någon helt annan när det är helt orealistiskt och istället utgå från mig själv och bygga på det. Så mitt, kanske tråkiga, svar är att jag inte vill se ut på något annat sätt. Jag försöker vara nöjd och en dag hoppas jag kunna svara att jag är helt nöjd.

frukost på café kungsgatan och utflykt till Katrinetorp Landeri!frukost på café kungsgatan och utflykt till Katrinetorp Landeri!

Det är kanske inte perfekt. Men det är iallafall jag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina du! Har följt din blogg ett tag men är inte den bästa på att kommentera. Men jag kände att jag bara var tvungen idag. Du är så himla inspirerande! Jag blir alltid glad av att läsa din blogg, glad och peppad på livet. Fortsätt precis som du gör för du gör det rätt. Vacker är du också! Kram

Svar: Du gjorde min dag nu! Tack snälla!
Sandra Berg

2013-12-17 @ 12:23:57
Postat av: Martina

Så fint skrivit! Du är så klok Sandra :)

2013-12-18 @ 01:33:10
Postat av: susanne berg

Försök inte vara någon annan när du själv är hur bra som helst! Är så glad och stolt över att just du är min fantastiskt fina dotter! Älskar dig så! Kram mamma

2013-12-18 @ 13:56:57
Postat av: maria

underbart! <3

2013-12-18 @ 17:04:59
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0