nu är det jul här i vårt hus.


De senaste veckorna har mer och mer julpynt dykt upp i mitt hem och jag tänkte visa er lite. På en byrå vid min säng står en liten gran med små trädjur. En isbjörn, en brunbjörn, en uggla och en räv. Och två pompoms från House Doctor som jag har fått av mamma.



På byrån står också två stjärntjusstakar från H&M Home och under kupan en kvist med kottar.


På köksfläkten står en tomtefar och en tomtemor tillsammans med en burk med julkaffe. Burken är från förra året, och i år har jag lagt i zoegas julkaffe med smak av mörka bär och choklad. Sjukt gott.


Årets blossaglögg, nya glöggmuggar från åhlens, glitterrenen och en stjärnlykta från H&M Home.


Renarna och hyacinterna har ni ju sett.


Och farmors tomtar.

Någonting säger mig att allt pynt åker ut redan dagarna efter nyår, men det var fint så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0