önskelistan.

Här kommer åtta onsdagsönskningar:


Tovelisas djurkalender.


Såg ju filmatiseringen av the perks of being a wallflower för ett tag sedan och älskade den, nu ska vi dessutom använda den i vår gruppuppgift i skolan (kan ha varit mitt förslag). Så nu vill jag läsa boken också.



Älskar allt med denna bilden. Håret. Ögonbrynen. Klänningen. Och skorna. De sistnämnda kommer från H&M och får gärna flytta in i min garderob. (Klänningen kanske redan har gjort det...)


Fin vårväska från H&M. Såg den i butik i helgen och den är nästan finare i verkligheten.



Deborah Turbevilles fotobok the fashion pictures.



Finfin skjorta från H&M med cutouts vid axlarna.


En till vårväska, fast denna från Lindex. Älskar färgen.



Allt som har rymdmönster. Just denna skjortan är från Asos om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0