tentavaktande, rosa hår och pasta carbonara.

friday!

Efter att ha suttit tentavakt i fem timmar svängde jag förbi frost cupcakes vid caroli och cyklade sedan hem till Maria.

friday!
friday!

Jag hade med mig köpta cupcakes, en med oreosmak och en med citron, och egengjorda jordgubbsmacarons som vi åt tillsammans med kaffe, fantastiskt gott!

friday!

Sedan fick jag för mig att doppa håret i rosa färg. Såhär såg det ut innan.

friday!friday!friday!

Under tiden.

friday!friday!

Och såhär blev det! Älskar det, så sjukt festligt med rosa hår.

friday!

På kvällen lagade jag pasta carbonara, drack ett glas rött, åt choklad och tittade på en fin film. Väldigt bra fredag!

Kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig!

Svar: jag älskar dig!
Sandra Berg

2013-02-26 @ 13:47:48
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0