april, maj, juni.





 
Årssummeringen fortsätter! Detta är kanske mina favoritmånader under hela året, det händer alltid så mycket och då tar en alltid mycket bilder. Detta året firade jag påsk, åkte på konstrunda, gick på påskfest hos Max & Maria, åkte till Stockholm med mamma och besökte skansen och träffade Martina på fotografiska. Åt scones på Hasse & Tage caféet i Tomelilla där min moster jobbade just då, hade champagnefrukost och firade valborg i solen, firade morfars födelsedag, köpte nya fina skor och gick på både födelsedags- och förlovningsfest. Och så blev det juni med ett äventyr i Paris, välkomnade isbjörnen Kelly till familjen, firade min födelsedag, hade en fin midsommar och blev bjuden på halv åtta hos johanna-middag.

Kommentarer
Postat av: maria

dör så mycket fina bilder och längt!!!!

2013-01-15 @ 10:40:50
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0