det är storm i sverige, orkaner i skåne, det har stormat i mig det senaste året.

coffee and apples.coffee and apples.
 
Igår cyklade jag till skolan i ösregnet (en upplevelse jag gärna är utan) och efter en fantastisk dramalektion cyklade jag hem igen. Resten av dagen åt jag äpple för första gången på flera år (eftersom jag trodde att jag var allergisk mot det, verkar dock inte vara det längre. hurra!!!), var kreativ och pysslade lite och avslutade kvällen med att titta på bästa sveriges mästerkock och mia på grötö. Jag tror att onsdag är min bästa vardagsdag.
 
Idag är det äntligen sista dagen på den längsta månaden någonsin januari, det är storm i Malmö, men jag känner mig för första gången på länge ganska stabil. Dricker kaffe och väntar på att första omgången tvätt ska bli klart, annars ska jag plugga lite idag och ikväll gå på step med min bästa Maria. Och längta lite till fredag och februari imorgon, en månad närmare vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0