fredagslistan.

Glad eftermiddag! Berätta om din dag.
Glad eftermiddag! Jag vaknade vid tio och kastade mig i soffan framför ett avsnitt one tree hill (som jag ser om från början, är just nu på tredje säsongen. bästa serien!) samtidigt som jag åt frukost. Sedan har jag adressändrat massa saker, lämnat in en textanalys, lyssnat på morgonpasset (fast i efterhand, är tyvärr ingen morgonmänniska), flyttat min hemförsäkring så att det gäller min nya lägenhet, äntligen fixat internet (!!!), betalt lite räkningar, handlat mat och så. En riktig fixardag med andra ord. Snart ska jag laga mat och ta en dusch.

Vad är det bästa som hände?
Att jag äntligen tog tag i allt som jag har skjutit upp i allt för lång tid nu.

Vad var det sämsta?
Januaritröttheten.

Hur hade den här dagen kunnat vara bättre?
Om jag hade varit i Paris istället, kanske. Men den är ganska bra som den är!

Har du lärt dig något idag?
Många visdomar av Lotta Lundgren i värvet. Lyssna här!

Vad händer ikväll då?
Jag ska dricka vin med några av mina favoritpersoner hemma hos Anna! Peppen!

Hur tror du det blir?
Kan inte bli något annat än fantastiskt.

Vad har du haft på dig idag?
Leggings och ett linne med en enhörning på. Tänkte hoppa i en svart klänning ikväll.

Är det en snygg eller fuldag skulle du säga?
Känner mig varken snygg eller ful idag.

Vilka platser har du varit på idag?
Än så länge har jag bara varit hemma och en sväng på Willys för att handla lite mat.

Kan jag få se en bild du tagit idag?
Javisst! Här kommer fyra stycken, två på min frukost och två på min lunch. Mmm.

breakfast.breakfast.lunch.lunch.

Vad är det för dag idag?
En ganska grå fredag i mitten av januari 2013.

Vad blir det för dag imorgon?
Imorgon blir det först en lugn lördag och sedan kommer Veronika och Viktoria hit för fixande med vår fotograferingsbusiness, och ska jag bjuda dem på tacos innan vi går och ser les miserables på bio! Ingen dålig lördag med andra ord!


Snodde listan från Elsa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0