juli, augusti, september.




Hepp hepp, här kommer en sammanfattning av månaderna juli, augusti och september. Bjöd Maria på middag och daquiris en sommarkväll på min balkong i Lund, busade med Kelly, åkte på Österlenäventyr, hade cirkusfödelsedagsfest, bjöd mamma på frukost, åkte till High Chaparall med Frida och till Jämjö dagen efter med ett fint litet gäng och när jag kom tillbaka åt jag på en grekisk restaurang i Lund med Johanna. I Augusti såg jag bästa Kent i Pildammsparken, månaden avslutades med bästa Malmöfestivalen, Martina kom på besök och Maria hade födelsedagsfest. I september såg vi Jens lekman, Cornelia bjöd på middag med fotokursarna och vi firade Sofies födelsedag. Jag och Maria åkte till Stockholm, jag bjöd Maria och Johanna på hamburgare och så hade jag en kusindate i Lund med Johanna.

Kommentarer
Postat av: maria

MAGISKT

2013-01-24 @ 15:24:19
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0