nyårsmålen 2013.

Jag har funderat lite på vad jag vill fokusera på under 2013. Förra året hade jag som mål att skaffa ett bra sommarjobb (check), komma in på ett program (check), börja röra på mig regelbundet (check under andra halvan av året), laga mat jag aldrig lagat tidigare (check), lära mig jonglera (halvcheck) och gå på bio ensam (inte check). Det gick ganska bra med andra ord, förutom sista punkten så den får stå kvar. Såhär ser årets nyårsmål ut:

- Fotografera mer.
- Vara snäll mot mig själv.
- Träna regelbundet. Mer konkret: kunna springa fem kilometer i juni utan att dö och få en starkare kropp.
- Handla mer ekologisk mat.
- Vara mer ekonomisk.
- Gå på bio ensam.
- Inte tänka så mycket på morgondagen dvs vara mer spontan.
- Använda alla kläder, skor, smycken osv. och göra mig av med det jag inte har använt i slutet av året.
- Investera i en kamerablixt.
- Läsa mer skönlitteratur. Börja läsa alla böcker jag har hemma som jag inte har läst ännu.
- Vara modig så ofta jag bara kan.

new years eve.

Kommentarer
Postat av: maria

fina och bra mål! heja!

2013-01-17 @ 15:20:28
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0