vecka 2.

bildkällor via pinterest

Årets första måndag och årets första riktiga vecka, eftersom förra bara flög iväg med en eftersläntande förkylning som gjorde mig dödstrött, en flytt och massa jobb. Såhär ser iallfall denna veckan ut:

♥ idag fick jag sovmorgon (vilket jag verkligen behövde) och mellan 13-15 har vi föreläsning. Ikväll ska jag ge respons på några utkast till imorgon och titta på sveriges mästerkock som har premiär!!! Peppen på det sistnämnda.
♥ imorgon ska vi träffas i basgruppen för att ge respons till varandra på våra utkast. Resten av dagen blir det storstädning av lägenheten!
♥ onsdagen ägnas åt hemmaplugg och årets första träning om andan faller på. Det borde den.
♥ på torsdag kommer min mamma till malmö! vi ska gå på stan, fika och mysa.
♥ på fredag är det först skola och sedan åker jag till tomelilla på kvällen för att fira min brors födelsedag. tips på vad en kan ge till sin bror?
♥ sover i tomelilla och på lördagen åker jag och mina föräldrar hem till mig för att måla lite i lägenheten och fixa lite annat!
♥ söndag blir vilodag, tror jag bestämt, med film och soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0