vecka 3.

bildkällor via pinterest

Hepp hepp, måndag och ny vecka! Jag har haft en härlig helg i Tomelilla som ni ska få höra lite om senare, men idag åker jag hem till malmö (känns lite knäppt, men fint, att skriva!) igen efter ett tandläkarbesök i eftermiddag och middag tillsammans med mina föräldrar. Resten av veckan ser ut såhär:

♥ imorgon ska jag gå på yoga! herregud vad härligt det ska bli. resten av dagen är det plugg som gäller.
♥ onsdag och torsdag står det plugg på schemat, vi ska nämligen skriva färdigt en pedagogiskt riktad textanalys som ska lämnas in på fredag. förutom plugg blir det afro på torsdag och lite fix i lägenheten. längtar tills jag kan visa er bilder när det är färdigt!
♥ på fredag har vi som sagt inlämning och kursutvärdering på eftermiddagen. på kvällen ska jag förmodligen bjuda mina föräldrar på fredagsmiddag och så ska vi sätta upp de sista hyllorna!
♥ på lördag kommer systrarna waga hem till mig, vi ska fixa lite med en internetportfolio och så ska jag bjuda dem på middag innan vi går och ser les miserables på bio! PEPPEN på det sistnämnda!
♥ jag skriver alltid att jag ska ha en vilodag på söndagar men det slutar alltid på något annat sätt, så jag håller det helt enkelt lite öppet så får vi se vart jag hamnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0