vecka 5.

bildkällor via pinterest

Bonjour! Idag har jag inte föreläsning förrän ett (som varar till fem, zZz...) så  nu på förmiddagen har jag tagit det väldigt piano. Sovmorgon till tio, ätit långfrukost framför några avsnitt one tree hill och tagit en härlig dusch. Även om det såklart är trevligt att inte börja förrän efter lunch så får jag absolut inget vettigt gjort på förmiddagen. Det bara är så.
 
Denna veckan bjuder på skola måndag, tisdag, onsdag och sedan är jag "ledig" resten av veckan. Förhoppningsvis har min kurslitteratur kommit då så att jag kan komma ikapp med läsningen. I helgen ska jag på kattfest och 25årskalas, woop woop! Annars tänkte jag hinna med tre träningspass och massa one tree hill. Ingen extraordinär vecka men ganska bra ändå tror jag. Nu ska jag måla naglarna och dricka kaffe, puss!

Kommentarer
Postat av: maria

PS. ÄLSKAR dessa listor pga när jag undrar vad du har för dig en dag går jag bara in här och kollar!

2013-01-29 @ 08:35:19
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0