work work.

Phue, äntligen är denna jobbhelgen över. Det är alltså därför det har varit så tyst här inne. Jag har i princip bara vaknat hemma, åkt till jobbet och dykt ner i sängen direkt när jag har kommit hem sent på kvällen. Men nu blir det inte jobb på ett tag, tror jag minsann. Imorgon är det nämligen dags för skola och vardag igen, har faktiskt längtat litegrann! Och då är tanken att det ska bli lite mer aktivitet här, ska ju bland annat visa er mina julklappar och hur min nyårsafton såg ut.

Här kommer några instagrambilder från helgen. Blå himmel från lördagen (när det för övrigt var tågkaoz och det tog 2,5 timmar att ta sig till jobbet istället för en timme. kul!), kaffe från imorse och två par fötter på triangeln när jag väntade på tåget idag. Vill man följa mig på insta heter jag lämpligt nog sandraberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0