emporia med johanna, frozen yoghurt och kräftpremiär i tomelilla.

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

För exakt en vecka sedan hoppade jag på tåget till Hyllie för att besöka Emporia...

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

... med Johanna, världens finaste kusin!

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

Efter en stund blev vi hundriga och åt varsin burgare som var så vansinnigt god. Tror att stället hette Frukostklubben, tips tips!

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

Sedan gick vi i affärer i några timmar och innan jag åkte hem igen besökte jag det här stället!

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

Olika frozen yoghurt med massor av goda toppings. Farligt gott.

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

På kvällen åkte jag och Alice till Tomelilla och där var det kräftpremiär!

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

Massa kex och goda ostar.

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!

Och dessa röda rackarna, som jag har längtat. De var extremt goda!

Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!
 
Och så drack vi påfågelvin till. Sedan var den fredagen slut, när jag inte verkade göra annat än att äta goda saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0