fotomöte på elsas skafferi och mammadate i tomelilla.

fredag!

I fredags mötte jag upp min fotopartner in crime Veronika i Lund och vi styrde stegen mot charmiga Elsas skafferi!

fredag!fredag!

Koncentrerad.

fredag!

Och glad!

fredag!

Efter någon timme av bildurval och annat fix tog vi lunchpaus. Jag åt en gudomligt god lax- och fetaostpaj!

fredag!

Drack en trocadero till.

fredag!

Och en morotskaka till efterätt.

fredag!

När vi var färdiga åkte jag tillbaka till Malmö, packade väskan och hoppade på tåget till Tomelilla. Mamma och jag hade nämligen en date på kvällen, och när jag kom fram hade hon dukat upp såhär fint i sitt lusthus.

fredag!
fredag!

Smultron <3

fredag!fredag!fredag!fredag!

Vi åt massa gott från Ingelsta Kalkon.

fredag!

Och drack rosé till.

fredag!

Min fina mamma.

fredag!

Resten av kvällen pussade jag på mitt lilla hjärta och tittade på film innan jag somnade sött i mina föräldrars dubbelsäng bredvid mamma och två hundar vid fötterna. Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0