instaweek nummer 25 och 26.

Hej kompisar! Vet att den här bloggen går ganska mycket på halvfart, och ibland ingen fart överhuvudtaget. Jag har varken så mycket tid eller lust att hänga här för tillfället, på grund av jobb och andra roliga(re) saker men så fort där finns lite tid över gör jag mitt bästa för att visa er här. Hoppas det är ok. Tänker att det blir bättre till hösten och att sommaren får vara lite si sådär med bloggandet, åtminstone fram till augusti när jag har sommarjobbat färdigt.

Hursomhelst! Såhär har de två senaste veckorna sett ut genom min instagram:

 
På måndagen för två veckor sedan började min tredagarsutbildning inför mitt sommarjobb.
 
 
På tisdagen fyllde jag år!

 
Firade med något av det godaste jag vet i matväg, nämligen sojakorv i bröd!

 
Och på kvällen blev jag ju överraskad av min bästa Maria med pannkakstårta, bubbel och en blå ballong.

 
På torsdagen var det dags att gå bredvid på jobbet och påväg dit gick jag förbi dessa vackra blommorna.

 
Gick också bredvid på fredagen, på¨midsommarafton. Det var någon som jobbade sin sista dag som bjöd på jordgubbstårta så det var ju passande för denna dagen :)

 
På lördagen åkte jag till Köpenhamn med mamma och pappa och jag köpte med mig pioner hem.

 
Och på söndagen kom ÄNTLIGEN mitt lilla hjärta hem efter en vecka hos Anna.



På söndagen var också jag och Maria på Ikea och jag köpte bland annat ett vitt litet växthus!


På tisdagen var vi hemma hos min bästis som också är gudmor till Alice och hade det myzigt.



På lördagen var det dags att fotografera årets första bröllop.


Vi var såhär peppade!

 
Och så avslutades veckan med att min fina lilla pälsboll åkte till Anna igen eftersom jag ska jobba långvecka. Herregud vad livet är tråkigare utan henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0