köpenhamn med mamma och pappa.

köpenhamn!

På midsommardagen åkte jag och mina föräldrar över bron till Köpenhamn för att fira deras silverbröllopsdag!

köpenhamn!

Vi började med att fika på en gammal biograf. Café au lait, croissant och brownie.

köpenhamn!köpenhamn!

Sedan gick vi vidare.

köpenhamn!

Jag köpte tennisbollar till Alice på Tiger (hennes nya favoritsysselsättning) och fick en fin flamingopåse.

köpenhamn!

Gick förbi såpbubblor.

köpenhamn!köpenhamn!köpenhamn!

Och ljuvliga pioner.

köpenhamn!

Smet in på Akimbo.

köpenhamn!köpenhamn!

Där massvis fina saker trängs på en liten yta.

köpenhamn!

En liten stol.

köpenhamn!

Jag köpte bokstavswashitejp.

köpenhamn!

Två par ljuslyktor.

köpenhamn!

Och vita sugrör med svarta prickar på :)

köpenhamn!

Lite längre bort låg H&Ms nya butik & other stories som jag hade peppat otroligt mycket för! Hittade massa fint därinne som jag ska visa er.

köpenhamn!

Sedan slog vi oss ner på världens bästa italienska restaurang som ligger på ett torg bredvid Ströget.

köpenhamn!
köpenhamn!

Beställde in rödvin och öl.

köpenhamn!köpenhamn!

Och skålade för mina föräldrars bedrift att vara gifta i 25 år!!!

köpenhamn!

Jag åt en helt fantastisk svamptortellini med massa parmesan på.

köpenhamn!

Vid slutet av Ströget fanns en liten marknad med gamla saker.

köpenhamn!

En fin vas.

köpenhamn!köpenhamn!

Gamla kameror.

köpenhamn!

Tyvärr var det mesta ganska dyrt.

köpenhamn!
köpenhamn!

Vi satte oss ner en stund vid Nyhavn.

köpenhamn!

Innan vi gick tillbaka till tågstationen och åkte hem igen efter en väldigt fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0