instaweek nummer 22 och 23

Glömde bort att visa er instagrambilder förra veckan, så här kommer två instaweek på raken! Vill en följa moi på instagram heter jag sandraberg.


Förra veckan skippade vi gymmet och tog en promenad i pildammsparken istället.


Med dessa två.


Förutom en helt ljuvlig promenad såg vi ankungar!!! Dör så söta.


*Ops*


Var på Ikea med mamma och blev kär i en blå klädstång. Tyvärr finns det ingen (!) plats hemma hos mig, så den fick stanna kvar. Funderar på att köpa ändå för att ha när en bor större, hehe...


Suddig men gullig bild från lördagskvällen när Maria var på besök.


På söndagen tittade jag på livestreamen från SM i drill.


Och åt en pandacupcake.


Sniffade på syrener så fort jag kunde.


Alltså. Varje kväll när jag går och borstar tänderna lägger sig Alice i sängen vid kuddarna när jag kommer ut igen. Smälter varje gång.

Mer syrener.


Cykeltur hem.


I fredags såg jag the great gasby, men mer om det senare.


Och söndagen såg mest ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0