instaweek nummer 23 och 24

Såhär har mitt liv sett ut via instagram de två senaste veckorna! Vill en följa mig där heter jag sandraberg.
 

För två tisdagar sedan firade jag VG på sista examinationen och sommarlov med en powernap mitt på dagen med mitt hjärta.
 



På torsdagen åkte jag förbi vackra rapsfält när jag tog tåget tillbaka till Malmö efter att ha lämnat av Alice i Tomelilla, där hon skulle vara när jag åkte till Paris.


På fredagen landade vi i Paris och skrek över utsikten från vårt hotellrum.
 

Kreativ lösning för bubbelkylning.

 
Livet.

 
På lördagseftermiddagen drack vi vin i jardin du luxembourg.

 
Fortsatte kvällen med italienskt på Casa bini.

 
Och avslutade lördagskvällen med en shrekmojito på Le Kitsch.

 
På söndagen åkte vi på utflykt till Versailles för att kolla på slottet! Här är spegelsalen.
 

Marie Antoinettes lilla krypin.

 
På eftermiddagen lyxfikade vi på Ladurée.

 
Den sista dagen började med frukost på bästa Le Pain Quotidien.

 
Och sedan gick vi på zoo i jardin du plantes! Där fanns bland annat gulliga flamingos.

 
Sedan gick vi till Panteologiska museet i samma park och tittade på läskiga men coola skelett.
 

På kvällen åkte vi hem igen och på tisdagen åkte jag till Tomelilla för att hämta den här!
 

På onsdagskvällen fotade jag två gulliga studenter i Lund. Här är den ena tillsammans med sin morfar.

 
På torsdagen var vi ju hundvakt till en gullig liten Elsa.
 

På fredagen hade jag födelsedagsmaskerad med franskt tema!
 

Och på söndagen, alltså igår, hade finaste lilla Storma ettårskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0