lunch med martina i solen.

Det händer lite för mycket för att jag ska hinna visa er här för tillfället. Förra veckan kan ha varit den mest hektiska på länge med jobbutbildning tre dagar, bredvidgång två dagar och en helg fylld av Köpenhamnäventyr och Ikeabesök. Phue.
 
Denna veckan tänkte jag skulle bli lite lugnare, men vi får se hur det blir med den saken. Idag fick jag iallafall besök av finaste Martina, min gamla gymnasiekompis som bor i Stockholm och som jag gärna träffar så fort antingen jag är där eller hon är här. En av få gymnasiekompisar jag fortfarande har kvar vilket jag är väldigt glad och tacksam över.

lunch med Martina i solen.lunch med Martina i solen.lunch med Martina i solen.lunch med Martina i solen.

Vi satte oss i parken och åt pastasallad, gosade med Alice, pratade om ditten och datten och njöt av sommarsolen. Dessutom hade Martina med sig jordgubbar och innan vi hann blinka hade vi ätit upp en ask. Den perfekta starten på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0