en onsdagslista.

mondaysoup and tulips.
 
Vad åt du senast?
Frukost. Är en periodare när det gäller frukost och just nu är det två knäckemackor med ägg och kaviar som gäller, en babybel, en actimel shot från danone, ett glas juice och ett litet glas med naturell yoghurt och musli. Känns som ett utmärkt sätt att börja dagen på.

Vilken film såg du senast på bio?
Silver linings playbook som jag såg för några veckor sedan, och tyckte väldigt mycket om.
 

Vilka är dina tre bästa serier?
Just nu är det girls, once upon a time och beauty and the beast!

Vilken bok läste du senast?
När jag såg trailern till små citroner gula kom jag på att jag hade den boken oläst hemma. Och eftersom jag blev sugen på att se filmen tänkte jag att det var en bra idé att läsa boken först. Egentligen var boken sådär, kanske framförallt inte så spännande skriven, men jag tror jag ska gå och se filmen ändå (som utifrån trailern verkar skilja sig från boken en del). Någon som har sett den?



Vad ska du göra i höst?
Då ska jag börja plugga på mitt andraämne på ämneslärarutbildningen, wii!

Ska du resa någonting i år?
Paris i juni (!), och så föreslog jag för Maria att vi skulle åka till Berlin till hösten så det hoppas jag på! Sedan blir det kanske en resa med föräldrarna i juni också, hoppas hoppas.

paris.

Vilket är det senaste klädesplagget du köpte?
En stickad tröja från Monki.

Hur länge har du bloggat?
På den här adressen sedan 2009, men några år tidigare med andra bloggar.

Tre bloggar som du besöker precis varje dag?
mariao.blogg.se, elsa.elle.se och radarmagazine,se/karinwahlberg!


Listan snodde jag rakt av från ljuvliga un velo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0