nano flyttar in.



Idag händer något overkligt och på samma gång så fantastiskt att jag knappt kan tro det själv. Får nästan nypa mig i armen för att inse att jag inte drömmer.
 
Det är nämligen så att det flyttar in en liten hund i min studentetta idag. Inte över helgen. Inte över veckan. Utan för evigt (eller så länge den lever rättare sagt). Ni känner såklart igen hunden, det är Nano som har bott hos Anna tidigare men på grund av olika anledningar kan hon inte behålla henne så vi kom fram till att det var bäst såhär. Men det ska bli så himla fint. Har styrts på tok för länge av mitt konsekvenstänkande, men nu gör jag det bara. Skaffar hund. Äntligen.
 
Jag har inte riktigt bestämt mig om hon ska byta namn eller fortsätta heta Nano, vi får se helt enkelt vad som känns bra. Funderar lite på Alice, vad tror ni om det? Ni kan ju gissa med vilken inspirationskälla. Är så himla glad över att jag har varit delaktig i hennes liv ända sedan hon var en liten plutt, vi känner ju redan varandra. Detta kommer bli så bra, hörrni!

Kommentarer
Postat av: Susanne Berg

Nano är ett väldigt fint namn. Tycker dock att Alice är ett strå vassare. Blir ju en nystart för både dig och vovven och då passar det bra med ett nytt namn. Nano kan hon ju behålla som andra namn. Önskar dig lycka till med din nya sambo! Kram mamma

2013-03-22 @ 10:06:04
Postat av: maria

<3

2013-03-22 @ 11:52:14
URL: http://mariao.blogg.se
Postat av: Malin Aurora

Åh sötaste!

2013-03-22 @ 17:52:38
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0