skärtorsdag och påskpynt.

easter.easter.

Glad skärtorsdag! Nu tar jag officiellt lite påskledig och tänkte börja med att åka och träna med Maria, senare gå på bio med Veronika och Viktoria och slutligen åker jag och Alice till Tomelilla för påskfirande med familj och släkt, pepp pepp! Längtar särskilt efter när Alice får träffa hennes nya hundkompisar Ludde, Kelly och Wilma för första gången. Och eftersom påsken börjar idag tänkte jag visa hur fint jag har påskpyntat här hemma. Exempelvis med ris och fjädrar.

easter.

Lasse Åberg och muminägg.

easter.easter.

Med massa gott i såklart.

easter.

Mer gott i ittalaskålen.

easter.easter.easter.
 
Och en påsklilja som mamma gav mig när hon var på besök i helgen, och som lämpligt nog har slagit ut just idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0