söndagsfika och promenad i pildammsparken.

sunday with my parents.sunday with my parents.sunday with my parents.

I söndags kom mina föräldrar på besök för att hälsa på den lilla räven. De hade med sig massa god fika och jag bjöd på kaffe, bra deal tycker jag.

sunday with my parents.sunday with my parents.sunday with my parents.

Sedan åkte vi till Pildammsparken för att ta en lång söndagspromenad.

sunday with my parents.sunday with my parents.sunday with my parents.

Denna damen tyckte det var roligt med alla fåglar.

sunday with my parents.
sunday with my parents.

Själv tycker jag de är ganska obehagliga och oberäckneliga, men lite fina på bild.

sunday with my parents.sunday with my parents.

Min älskling <3

sunday with my parents.
sunday with my parents.
 
Efter ett varv runt parken åkte vi hemåt igen och resten av söndagen spenderade jag och Alice i soffan framför tvn. Den perfekta söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0