vecka 13

bildkällor via pinterest

Hej hej hej hemskt mycket hej! Har haft en extremt bra helg som ni ska få höra mer om alldeles strax, men nu tänkte jag berätta för er hur denna veckan ser ut:

♥ idag har jag föreläsning mellan 9-12 (känns knäppt att vara tillbaka på skolan igen och inte på praktiken), sedan tänkte jag äta våfflor till lunch eftersom det är våffeldagen och ikväll är det skivstång med Maria!
♥ imorgon har vi informationsmöte om vårt andraämne som vi ska välja inför hösten och på kvällen ska jag på yoga.
♥ onsdagförmiddag har vi handledning om vi behöver inför en artikel som vi ska lämna in denna veckan, så beroende på hur långt jag har kommit och så, tänkte jag gå dit. Annars är jag förhoppningsvis färdig med artikeln och kan börja påskledigheten!
♥ skärtorsdagen börjar med ett gympass med Maria och på kvällen ska jag se Oz the great and powerful med Veronika och Viktoria, peppen!!! Sedan hämtar min fina pappa upp mig och vovven och så åker vi till Tomelilla för att börja påskfirandet.
♥ på långfredagen ska jag och mamma på påskrunda som vanligt och på kvällen firar vi påsk och min kusin Jimmys födelsedag!
♥ lördagen vet jag inte riktigt hur den ser ut men på kvällen hänger jag med mina föräldrar på födelsedagsfirande hos mina kusiner i Sjöbo iallafall.
♥ och så avslutar jag veckan med filmkväll på söndag med en klasskompis! Ingen dålig vecka, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0