1 maj.

1 maj.

Dagen efter Valborg låg en trött vovve kvar i sängen väldigt länge.

1 maj.

Några timmar senare mötte vi upp Maria.

1 maj.

För att äta italiensk glass på café café! Så vansinnigt gott.

1 maj.

Sedan fick Alice stanna kvar hos Maria som skulle vara hundvakt över dagen, medan jag åkte till Tomelilla för att fira min morfars födelsedag!

1 maj.1 maj.

Morfar hjälper Joel med slipsen.

1 maj.

Moster och mamma.

1 maj.

Pappa, mamma, Arne och moster.

1 maj.1 maj.

Gullisar!

1 maj.

Min fina fina morfar.

1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.

Monne och mormor.

1 maj.

Joel.

1 maj.1 maj.

Så började gästerna komma, här är morfars tvillingsyster som också skulle firas såklart.

1 maj.1 maj.1 maj.

Massa syskon och deras respektive.

1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.

Vi skulle äta smörgåstårta. Alltså det är ju så vansinnigt gott, men jag var ganska nöjd efter att ha ätit det tre gånger under en och samma vecka.

1 maj.1 maj.

Frida och Wilma.

1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.

Monne höll ett fint tal.

1 maj.1 maj.1 maj.1 maj.
 
Och så avslutade vi dagen med att äta tårta innan jag tog tåget tillbaka till Malmö igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0