dagens plus och minus.

+ regnet som gör att en kan andas genom näsan för typ första gången på en månad, mvh pollenallergikern
+ att min cykelman på värnhemstorget är så snabb på att laga min cykel och verkar snäll
 
- anledningen till att min cykel behövde lite kärlek var dels att något pucko hade snott min cykelkorg, plus att det blev sjukt dyrt med både ny korg och lite annat lagande
- att jag hostade mig igenom hela natten och har varit en zombie idag. vill så gärna bli frisk någon gång
- att jag på grund utav föregående punkt fick skippa träningen IGEN. minns inte sist jag kunde träna som vanligt en hel vecka vilket är fett tråkigt eftersom jag är extremt pepp på träning för tillfället
- att en tråkig grej har hänt inom familjen och jag vill bara vara där hos dem och krama, men måste vara i Malmö på grund av skolan
 
 
Mest minus idag som ni förstår.
 
bildkälla via pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0