du kan gå din egen väg.

tulpaner.tulpaner.tulpaner.

Efter en dag med feber (vad har jag utvecklat för uruselt immunförsvar egentligen?) och bedriften av att lyckas tappa en av mina favoritkoppar som gick i kras, åkte jag iallafall till Lund igår för att möta upp Veronika och Frida. Vi skulle nämligen till Veberöd och den magiska skogen där jag har fotograferat två gånger förut (om ni minns dessa och dessa bilderna). En favoritplats som ni kanske förstår:

körsbärsdalen.körsbärsdalen.körsbärsdalen.körsbärsdalen.körsbärsdalen.

Vi hade hoppats på att körsbärsblommorna hade slagit ut, men tyvärr återstod det några dagar. Men det var fint ändå såklart med miljontals vitsippor och porlande bäckar. I Veberöd mötte vi upp Veronikas tvillingsyster Viktoria för en tvillingfotografering, och så gjorde jag och Frida vår traditionsenliga drillfotografering i hennes solodräkt. Ni ska snart få se hur resultatet blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0