Födelsedagsfirande på Golden.

Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.

I lördags hoppade jag i platådojjorna i nya prickiga strumpor och cyklade bort till Qu som skulle fira sin födelsedag! Mycket födelsedagsfirande denna helgen.

Qus födelsedagsfest.

När jag var framme korkade jag upp en liten flaska rosé som skulle bli kvällens dryck för min del.

Qus födelsedagsfest.

En söt födelsedagschey.

Qus födelsedagsfest.

Erika och Max.

Qus födelsedagsfest.

Hehe.

Qus födelsedagsfest.

Mitt hjärta.

Qus födelsedagsfest.

Skrattande människor på bild kan vara det finaste. Skratt överhuvudtaget också.

Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.

Någon timme senare gick vi bort till Golden där Qu hade abonnerat en liten avdelning där vi fick härja runt och få rabatt i baren och så. Woop woop! Max var kvällens DJ och Maria hjälpte till lite.

Qus födelsedagsfest.

KOOL TJEJ.

Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.

Bästa Jojo.

Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.

Gulliga. Kan ha sagt till dem att pussas för att ta denna bild.

Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.

Vi tittade lite på eurovision också såklart, och skrålade med när det var Sveriges tur.

Qus födelsedagsfest.Qus födelsedagsfest.
 
Denna suddiga MEN peppiga bilden på Linnéa får avsluta inlägget om denna festliga lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0