instaweek nummer 19.



Förra veckan började med en trött måndag.



På tisdagen hade vi heldag i skolan och jag åt lunch i solen tillsammans med Hanna samtidigt som vi gjorde en uppgift.

 
Och så fick vi reda på tentaresultatet vilket jag firade med ett jympa/flex-pass på kvällen!

 
En ljuvlig solnedgång.

 
På torsdagen invigde jag en självscanner på Willys, vilket gick sådär om jag ska vara ärlig... Men det går nog bättre nästa gång :)

 
På kvällen kom Maria på besök och vi åt hamburgare och drack rödvin ute i solen. Fantastiskt.

 
På fredagen hängde jag på bibblan hela dagen tillsammans med min bästis som bjöd på kakor.

 

Påvägen hem cyklade jag förbi några rosa träd.

 
Lördagen började med pannkakor och hallonsorbet.

 
Innan jag och Alice tog tåget till Tomelilla.

 
På söndagen vaknade jag upp med två gulliga hundar i sängen.


Tog en promenad i solen på förmiddagen.




Och efter att ha kramat mamma välkommen hem från Rom och ätit grillat med hela familjen, åkte jag tillbaka till Malmö igen och upptäckte ännu fler körsbärsträd. Älskar att det verkar finnas hur många som helst i närheten av min lägenhet!

Vill någon följa mig på instagram heter jag sandraberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0