instaweek nummer 20.

 
Förra instagramveckan började med att jag hämtade min cykel i cykelaffären efter att någon hade snott min cykelkorg och försökt ta framhjulet också. Blev så less. Men det gick fort att fixa en ny och samtidigt fick cykeln lite extra kärlek, så den kändes som ny efteråt!



Förra veckan skrev vi en textanalys parvis och på tisdagen satt jag och min klasskompis Sofie på Café Grannen som ligger nära mig (och Sofie eftersom det visade sig att vi bor väldigt nära varandra).



Och en god kycklingsallad till lunch på samma ställe.



Toakonst.



Jag hade precis börjat läsa konsten att vara kvinna av Caitlin Moran som förklarade vad feminism är på ett bra sätt.



En torsdagsfrukost på ny bricka från Lagerhaus.



På torsdagen cyklade jag stan runt och fixade massa saker jag har skjutit upp i typ ett halvår. När jag kom hem slängde jag mig under ett körsbärsträd i parken och läste i solen.



Alice trivdes.



<3


Fredagen innehöll Schulman show och kaffe.



Och det här.



Visade upp ett par jordglobsörhängen jag hittade dagen innan i en nyupptäckt affär vid namn Famous Ape!



På kvällen hoppade vi på cykeln.



Till Linnéa och Essie som hade födelsedagsfest för den förstnämnda! Men mer bilder från den kvällen kommer, vill man följa mig på instagram heter jag sandraberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0