just nu.

Denna bloggen går lite på tomgång just nu, som ni säkert märker. Så är det ibland och det brukar spegla hur livet ser ut i övrigt. Jag känner mig inte särskilt motiverad eller engagerad i någonting för tillfället. Det känns bara tomt för det mesta.
 
Samtidigt som jag känner att jag vill vara ledig så blir jag uttråkad och rastlös när jag väl är ledig. Men jag längtar så mycket till sommarlov just nu ändå. Efter att fokusera på andra saker än skolan ett litet tag innan det är dags för höst. Och vet ni? Det är bara tre veckor kvar tills den där sommaren börjar på riktigt. Tills jag och Maria sätter oss på ett plan på Paris och dricker för många glas rödvin på uteserveringar. Det hjälper faktiskt att räkna ner till den 7 juni, och att planera in roliga saker fram tills dess. Som födelsedagsfester och zooäventyr i Köpenhamn. Det sistnämnda händer i helgen och det kan inte bli något annat än fantastiskt.
 
Men tillbaka till bloggen. Det får vara såhär, så kanske det blir fler och bättre uppdateringar om ett tag när kreativiteten återvänder. Det får vara som det är hursomhelst.

bildkällor via pinterest

Kommentarer
Postat av: maria

<3 <3 <3

2013-05-18 @ 10:13:48
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0