lördagsäventyr.

ÄNTLIGEN är den där salstentan i grammatik skriven och jag har äntligen tid att visa er massa bilder från den senaste tidens festligheter. Vi börjar med förra lördagen:
 
big city divas.big city divas.big city divas.
 
Kvällen började med att jag och Alice cyklade hem till Maria för att färga mina toppar i en ny färg. Såhär såg det ut innan, blekt rosa. 
 
big city divas.
 
Under tiden som färgen satt i blandade Maria raspberry daquiris till oss!
 
big city divas.big city divas.
 
Efter en timme såg håret ut såhär, med blått i topparna! Jag blev väldigt nöjd. Alla borde ha sin favoritfärg i håret, ju.
 
big city divas.

Efter några timmar cyklade vi och lämnade Alice hemma hos mig och sedan vidare mot Slagthuset där Big city divas med femtastic, cake och systerklubben osv hade fäääst!

big city divas.big city divas.

På förfesten fanns det öl och cider.

big city divas.big city divas.big city divas.

Discokula, pompoms och tusentals vimplar = heaven.

big city divas.

Och cupcakes!

big city divas.big city divas.
 
Förfesten erbjöd även nagellacksbonanza.
 
big city divas.big city divas.big city divas.big city divas.big city divas.big city divas.big city divas.
 
Resten av kvällen blåste vi såpbubblor, dansade som om det inte fanns någon morgondag och cyklade hem i malmönatten någon gång vid stängning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0