vimplar, affischer och moln.

new stuff.new stuff.
new stuff.

Jag har varit extremt dålig på att visa hur min lägenhet ser ut, men jag tänkte ta tag i detta och visa er i nästa vecka eller så. Tänkte iallafall börja så smått med att visa tre saker som jag har köpt den senaste tiden som jag tycker hemskt mycket om. Först ut är en vimpel som jag köpte på Lagerhaus för ett tag sedan. Den är egentligen jättelång, men jag klippte av en bit och hängde ovanför tvn. Finns fortfarande kvar i affär ifall någon är intresserad.

new stuff.

Denna gula molnservetthållaren köpte jag på Ikea när jag var där sist med mamma. Blir extra fint med blåa servetter i.

new stuff.new stuff.
 
Dessa tre affischerna är också köpta på Ikea. Föreställer tre favoritplatser (trots att jag aldrig har varit i New York, ännu) och är väldigt gulliga tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0