älska mig.



I söndags avslutade jag och Maria helgen med att gå och titta på Alex Schulmans föreställning Älska mig på ett utsålt Palladium. Vi bokade biljetter redan i maj så jag var ganska förväntansfull! Har följt Alex sedan han skrev sin pappablogg och tycker att han är en väldigt spännande person som har en förmåga att komponera väldigt vackra meningar.


Jag tyckte verkligen om föreställningen. Den handlade om bekräftelsebehovet och om viljan att bli älskad, något Alex pratade om både på ett roligt och allvarligt sätt. Efter stående ovationer avslutades kvällen med att alla i publiken tog en instagrambild på Alex som i sin tur tog en bild på publiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0