makeupstudion.

makeupstudion.

I tisdags cyklade jag bort till Makeupstudion som ligger vid konserthuset.

makeupstudion.makeupstudion.makeupstudion.

Erica pluggar nämligen till makeupartist där och hon behövde modeller så jag ställde gärna upp! Måste vara sjukt inspirerande att jobba i dessa lokalerna om dagarna.

makeupstudion.

Först skulle de lägga en snabb make på 15 minuter tänkt för en filminspelning, och sedan fick jag önska en sminkning. Vilken lyx! Jag ville gärna lära mig att göra en intensitetsskugga på ögonen och såhär blev reslutatet.

makeupstudion.makeupstudion.makeupstudion.

Blev väldigt fint tyckte jag.

makeupstudion.makeupstudion.makeupstudion.

Några fler bilder med ett betydligt sämre ljus hemma i badrummet.

 
Och slutligen Ericas bild! Nu ska jag öva hemma och bli proffs tänkte jag :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad kul att du tyckte om det!
Men uuh vilken osmickrande bild på mig, haha :)

2013-11-17 @ 21:57:40
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0