en söndag.

en söndag i Tomelilla!

I lördags spenderade jag dagen tillsammans med mamma i tusen affärer, och på kvällen följde jag med henne hem till Tomelilla, åt pizza och tittade på film. På söndagen vaknade jag upp i ett soligt Tomelilla.

IMG_5687en söndag i Tomelilla!

Vid tio gick vi på gudstjänst i Benestad i denna lilla vackra kyrkan.

en söndag i Tomelilla!

Påvägen hem åkte vi förbi detta fina trädet som exploderade i höstfärger.

en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!

Vi åkte hem till mormor och morfar för att fika lite.

en söndag i Tomelilla!

Sedan åkte vi iväg till Kivik.

en söndag i Tomelilla!

Körde lite fel men det gjorde ingenting eftersom vi fick se denna utsikten.

en söndag i Tomelilla!

Alice och pappa i bilen.

en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!

Äpplen så långt ögat kunde nå.

en söndag i Tomelilla!

Vi åkte till musteriet och fikade utanför.

en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!

Alice fick också fika.

en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!

Mamma och Alice <3

en söndag i Tomelilla!

Hehe.

en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!

Sedan gick vi in på musteriet och köpte lite saker.

en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!en söndag i Tomelilla!

På kvällen åt vi en ljuvlig middag innan jag och Alice fick skjuts till Malmö igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0