ett foto i timmen, fredag.

I fredags försökte jag mig på att ta ett foto en gång i timmen för att visa hur en vanlig dag kan se ut för min del. Såhär blev resultatet:

ett foto i timmen, fredag.

Efter att ha legat kvar i sängen en stund och kikat igenom sociala medier och bloggar på telefonen (som jag gör varje morgon när det inte är för stressigt) gick jag och Alice ut på morgonpromenad 10.00.

ett foto i timmen, fredag.

11.00 åt jag en sen frukost framför Schulman Show.

ett foto i timmen, fredag.

12.00 bestämde jag mig för att det var dags att röja i lägenheten. Tar emot lite att visa denna bilden men jag har en dålig ovana att låta mitt hem förfalla emellanåt och då blir det såhär med obäddad säng, tvätt på hängning och kläder överallt.

ett foto i timmen, fredag.

13.00 var det dags för lunch i form av korv i bröd.

ett foto i timmen, fredag.

14.00 fortsatte städa och placerade ut londonfynd. Här tre små théburkar på köksfläkten.

ett foto i timmen, fredag.

15.00 hade jag städat färdigt, hurra! Firade med att baka red velvet cupcakes från The hummingbird bakerys bok (alltså samma jag åt i London).

ett foto i timmen, fredag.

16.00 tog jag ut muffinsen ur ugnen.

ett foto i timmen, fredag.

17.00 hade muffinsen svalnat och under tiden hade jag duschat och gjort mig iordning inför kvällen. Bredde på frosting och smulade över kakdeg.

ett foto i timmen, fredag.

18.00 Tog en promenad med Alice i leoleggings och nya skor från Primark.

ett foto i timmen, fredag.ett foto i timmen, fredag.ett foto i timmen, fredag.ett foto i timmen, fredag.ett foto i timmen, fredag.ett foto i timmen, fredag.ett foto i timmen, fredag.

Dessa bilderna får representera resten av kvällen när Maria, Qu, Sanne, Emelie, Linnéa och Essie kom på besök för att äta muffins och annat gott, dricka rödvin och melondrinkar samtidigt som vi tittade på Idol. Världsbra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0