filmer att längta efter.


Diana - filmen om prinsessan Dianas två sista år i livet och hennes hemliga affär med hjärtkirurgen.



Hotell - handlar om Erika som med hennes nyfunna vänner från terapigruppen bestämmer sig för att ta in på hotell där de kan ta semester från sig själva. Med bästa Alicia Wikander i huvudrollen. 


 
Vi är bäst - Lukas Modysson har gjort en film om tre trettonåriga tjejer som verkar grymt bra fastän jag kanske inte är helt rätt målgrupp.


 
Thor - The dark world - plöjde ju igenom alla Avengers filmer (Thor, Iron Man, The Hulk, Captain America osv) för ett tag sedan och nu måste jag såklart se uppföljaren till Thor.
 


The Hunger Games - Catching Fire - vi läste första boken i Hunger Games serien i skolan i våras och efteråt läste jag tvåan och trean i en rasande takt. Även om filmerna inte är riktigt lika bra som böckerna vill jag såklart ändå se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0