fredagen och lördagen.

fredagkväll med mamma.

Efter en heldag i skolan i fredags kom min mamma hem till mig och Alice för massa mys.

fredagkväll med mamma.

Och så drack vi ett glas rött, åt världens godaste pizza från Forno A'Legna samtidigt som vi tittade på idol och annat på tvn.



Lördagen spenderade vi på Emporia och åt frozen yoghurt.



På kvällen cyklade jag till Maria som bjöd på gott vin!



Efter att ha uppdaterat henne om idol från föregående kväll och målat naglarna gjorde vi oss redo att gå på födelsedagsfest några kvarter bort.



Det var denna glittertjejen som fyllde år, Madeleine!

 
Vi lekte lappleken och fick reda på hemligheter, åt amerkansk kladdkaka och drack lite för mycket bubbel innan jag hämtade upp Alice som hade varit hemma hos Maria och så cyklade vi hem i malmönatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0