vapiano, idol och fredagsvinet.

fredagskväll med Anna och Maria!

I fredags mötte jag upp Anna på Vapiano vid Caroli! Vi hade pratat om det länge och jag hade aldrig ätit där tidigare, så det var på tiden.

fredagskväll med Anna och Maria!fredagskväll med Anna och Maria!fredagskväll med Anna och Maria!

Vi beställde in vin.

fredagskväll med Anna och Maria!

Och pizza! Jag valde en med pesto, mozzarella, vitlök, tomater och babyspenat. Ljuvligt.

fredagskväll med Anna och Maria!

Annas pizza.

fredagskväll med Anna och Maria!

När vi hade ätit färdigt mötte vi upp Maria, handlade godis och åkte hem till mig. Där tittade vi på idol, åt chokladpudding med vispgrädde, godis och drack vin till.

fredagskväll med Anna och Maria!fredagskväll med Anna och Maria!fredagskväll med Anna och Maria!

Och så lade vi färdigt mitt pussel!!! Givetvis fattades en bit, ungefär som när man ska skruva ihop en ikeamöbel. Men det blev hemskt tjusigt ändå tycker jag. Nu vill jag köpa ett nytt och lägga pussel i alla mina dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0