Daisy's girls

Jag har fallit totalt för årets höstkollektion för klädmärket Wildfox. Även om jag inte tycker att de flesta kläderna är snygga (förutom Team Happy Hour-tröjorna) så är jag helt tagen av själva konceptet med inspiration från boken och kanske framförallt filmen The Great Gatsby. Kanske är jag främst tagen av bildspråket, vilket förvånar mig eftersom jag inte brukar föredra bilder tagna med skarp blixt. Men här känns det som att titta in i ett fotoalbum där ett gäng tjejer levde som om det inte fanns någon morgondag. Älskar det!

När jag skulle välja ut mina favoriter råkade jag komma upp i typ trettio bilder:

wildfox

Kommentarer
Postat av: maria

underbart!

2013-09-14 @ 09:33:52
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0