stockholm, fredagen.

stockholm!

Hoppsan, här har det varit tyst. Jag glömde min kortläsare i resväskan som mamma tog med sig hem i början av veckan och därför har jag inte kunnat föra över bilderna från stockholmshelgen. Glömde dessutom en påse med saker jag köpt i stockholm i Jojos lägenhet... Ja en kan ju bli trött för mindre.

stockholm!

Nåväl, världens snällaste mamma postade kortläsaren och här kommer bilder från förra fredagen när jag vaknade upp i Jojos lägenhet och vinkade hej från hissen påväg ner!

stockholm!

Ljuset strömmade in.

stockholm!

Jag tog sikte på Sofia kyrka.

stockholm!stockholm!stockholm!

Gick igenom Vitabergsparken.

stockholm!

Leoskorna var på.

stockholm!stockholm!stockholm!

Vårskrik.

stockholm!stockholm!

Efter tio minuters promenad var jag framme hos Martina! Jag hade bjudit in mig själv på förmiddagskaffe.

stockholm!

Finfina saker på kökshyllorna.

stockholm!
stockholm!
stockholm!stockholm!

Kaffe + kakor + efterlängtad vän = utmärkt start på helgen.

stockholm!

Helt plötsligt hade vi suttit och pratat i fyra (!) timmar och då var det dags att möta upp Maria som också skulle spendera helgen i stocky!

stockholm!

Vi tog tunnelbanan till kungsträdgården.

stockholm!
stockholm!stockholm!stockholm!

Och var såhär pepp!

stockholm!stockholm!stockholm!

Alltså vatten, världsbra stad och sol. Hur bra.

stockholm!stockholm!

Vi besökte Svenskt tenn.

stockholm!stockholm!

Så sjukt fina saker.

stockholm!stockholm!

Sedan gick vi bort till & other stories.

stockholm!

Och jag köpte ett armband och ett par örhängen på rea.

stockholm!stockholm!

Efter det gick vi till Mood-gallerian för att besöka Leilas general store.

stockholm!stockholm!

Mycket festliga saker. Jag köpte amerikanska ketchup och senapflaskor, cupcakeförpackningar och formarna ni ser här ovan med prickigt och randigt mönster.

stockholm!stockholm!
 
När vi hade avverkat H&M Home och PUB mötte vi upp Jojo och handlade ingredienser till tacos. Resten av kvällen åt vi, drack vin och tittade på Let's dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0