stockholmspärlor.

Jag fick ju äntligen påsen som jag glömde i Stockholm igår, och tydligen konsumerade jag loss för några veckor sedan. Tänkte att vi skulle kika på vad jag köpte:

stockholmspärlor.stockholmspärlor.

Stelt armband från Weekday, armband och örhängen från & other stories.

stockholmspärlor.stockholmspärlor.

Fjärilshäftsift från R.O.O.M. Har dock en känsla av att de kommer bo kvar i sin förpackning.

stockholmspärlor.

Underlägg från R.O.O.M.

stockholmspärlor.

Underlägg från Svenskt tenn.

stockholmspärlor.

Två affischer och ett vykort från Fotografiska.

stockholmspärlor.stockholmspärlor.

En affish med fotografi av fantastiska Helena Blomqvist.

stockholmspärlor.

Och även ett vykort med foto av henne.

stockholmspärlor.

Den andra affischen är en bild av Vee Speers.

stockholmspärlor.

Den får hänga ovanför sängen.

stockholmspärlor.

Och slutligen en vacker ljuslykta från H&M Home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0