en ljummen sommarkväll i slutet av juli

far i hatten med ett fint litet gäng!

I onsdags cyklade jag bort till Far i hatten för att möta upp Linnea och Maria för att ta ett glas eller två (eller tre, fyra...)!

far i hatten med ett fint litet gäng!

Jag beställde först ett glas mousserande.

far i hatten med ett fint litet gäng!

Maria var snygg i hatt.

far i hatten med ett fint litet gäng!

Och Linnea i keps.

far i hatten med ett fint litet gäng!

Efter en stund gjorde Emelie oss sällskap efter att precis ha kommit hem från Hamburg.

far i hatten med ett fint litet gäng!far i hatten med ett fint litet gäng!far i hatten med ett fint litet gäng!far i hatten med ett fint litet gäng!far i hatten med ett fint litet gäng!

Fina kompisar <3

Vi pratade bland annat om dåliga tvserier som en älskar ändå, och jag fick tipset om superspararna som jag såg fyra avsnitt av på raken dagen därpå och föll totalt.

far i hatten med ett fint litet gäng!

Och för första gången någonsin drack jag ett helt glas öl! Hurra! Har ju kämpat för att tycka om denna dryck ett bra tag nu men i slutet blir det nästan omöjligt när det är ljummet och avslaget. Men nu lyckades jag äntligen och kan stolt kalla mig för öldrickare.

far i hatten med ett fint litet gäng!far i hatten med ett fint litet gäng!

Någon timme senare anslöt även Sanne. Vi satt och hade det väldigt trevligt tills de skulle med tåget så då cyklade jag hem vid elva och var väldigt nöjd med kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0