födelsedagsfesten

födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!

Igår efterfrågade Anna bilderna från min födelsedagsfest som jag hade i början av juli. Jag var helt säker på att jag hade bloggat om det, men när jag själv gick igenom mitt arkiv idag hittade jag det inte. Inte heller på flickr där jag lägger upp alla mina bilder, och när jag gick tillbaka till mappen med bilderna på datorn hade jag inte ens rensat eller redigerat dem. Så himla konstigt, men jag antar att det var för att jag var mitt inne i bröllopshetsen med fotojobb varje helg att det helt enkelt glömdes bort. 

Det var iallfall en fin kväll med mojitos, gnuggisar från FATTA, superfina presenter, dans på soffbordet (eller det var mest Maria) och så avslutades kvällen med lite dans på KB! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0