nya skor, lunch på Kafe Helsa på och kräftor!

nya skor, lunch på helsa på och kräftor

Efter utflykterna med mina föräldrar åkte jag och mamma till Ystad på fredagen. Jag köpte nya skor! Var så nära på att köpa ett par dyra birkenstocks (eftersom jag inte hittade något billigare alternativ) men så hittade jag dessa för lite mer än en hundring. Så glad!

nya skor, lunch på helsa på och kräftor

Vi gick i lite affärer innan vi gick till Kafe Helsa På.

nya skor, lunch på helsa på och kräftornya skor, lunch på helsa på och kräftornya skor, lunch på helsa på och kräftor

Det är så himla fint där.

nya skor, lunch på helsa på och kräftor

Och gott! Vi delade på en tallrik från deras vegetariska och glutenfria buffé och det smakade ljuvligt.

nya skor, lunch på helsa på och kräftor

Kaffe på maten.

nya skor, lunch på helsa på och kräftornya skor, lunch på helsa på och kräftor

På kvällen åt vi kräftor vilket är något av det bästa jag vet. Mycket bra fredag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Carro

Finfina skor! Vad heter affären du köpt de i? :) Sugen på sådana!

Svar: Ohlssons basar i Ystad! :)
Sandra Berg

2014-08-05 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0