tapas med Johanna i Lund.

Tapas med Johanna i Lund!

I onsdags mötte jag upp min fina kusin Johanna i Lund för att äta tapas! Vi slog oss ned på Grill & Meze Lounge i saluhallen vid mårtenstorget, efter ett tips från Maria. Till förrätt serverades två bitar bröd, fetaost och oliver, mmmm. Förutom det sistnämnda. Vill så gärna tycka om oliver men det är svårt :( 

Tapas med Johanna i Lund!Tapas med Johanna i Lund!Tapas med Johanna i Lund!Tapas med Johanna i Lund!

Hur Johanna reagerar när jag tar upp kameran och fotograferar henne. 

Tapas med Johanna i Lund!

<3

Tapas med Johanna i Lund!

Och så kom äntligen det vi beställt in på bordet! En osttallrik med fikonmarmelad, grillad halloumi med granatäpple, libanesiska kikärtsbiffar och potatishalvor i vitlök. Plus tzatziki som inte kom med på bild. 

Tapas med Johanna i Lund!

Ni förstår att det smakade gudomligt, va? Herrejisses. 
 
När jag kom hem fortsatte jag att carpa onsdagskvällen med ett glas rött i sängen med maleficent på datorn och räven till vänster. Mycket bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0