två nya och drömmiga saker.

ny data och nytt datafodral!

De senaste två veckorna har jag gjort två köp som jag har sett fram emot och sparat inför så sjukt länge! Och efter megahamstrande och alla bröllopsjobb i sommar blev det verklighet och inte längre bara drömmar. 

ny data och nytt datafodral!

Först ut är detta laptopfodralet från P.A.P som jag hämtade ut på posten igår. Om en kan bli kär i ett laptopfodral så är jag det. 

ny data och nytt datafodral!

Och i det låg en dator! Skoja. Nej men för två fredagar sedan åkte jag till Elgiganten och köpte äntligen en Mac laptop. Det blev en MacBook Pro 15 tum och jag är så vansinnigt nöjd. Och ruinerad. 

ny data och nytt datafodral!
 
Det är kanske löjligt men jag har verkligen längtat efter en Mac, jag har haft det som målbild när det gäller förändringar i mitt liv. Och nu sitter jag äntligen och skriver på en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0