9. En bild från din arbetsplats/skola

I den nionde luckan av Emily Dahls julkalender ska jag visa en bild från min arbetsplats/skola.
 
Här sitter jag på skolans bibliotek en fredagseftermiddag och skriver på en uppgift i genuskursen som jag läste parallellt med lärarutbildningen för någon månad sedan. Varannan vecka skulle vi lämna in en skriftlig uppgift och på grund av lite för mycket annat att göra slutade det oftast med att jag satt sista dagen och skrev så att fingrarna gjorde ont. Det var en väldigt rolig kurs men jag hade nog fått ut mer av den om jag fick lite mer tid eller inte hade andra skolsaker samtidigt. Synd att en inte lärde sig en läxa utan bestämde sig för att söka en till distanskurs till våren :)))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0